2014. február 20.

Mit is rejtettek azok a kis csomagok ...

... amiket a barátnőimnek készítettem karácsonyra? Most megmutatom.

Azért csak most, mert nemrég sikerült csak átadni őket. Pontosabban nem is átadtam, hanem ők választották maguknak. A négy csomagban ugyanis ugyanaz volt, csak nem ugyanolyan.
Szeretem az ilyenféle ajándékozást, és bár most nem láthatták, hogy mit is választanak, valahogy mégis mindig jól rendezi a sors vagy a szerencse a dolgot.


Négy ajándék ...

... és még ami benne lapul

Volt tehát négy bőr "akármitartó" állatka, amit nem én készítettem ...


... négy horgolt golyóbis kulcstartó, aminek a készítését már leírtam a nyáron  (itt) ...


... és a horgolt, köves karkötők. Ami szerintem egy gyorsan elkészíthető, nagyon jó kis ajándék, csajoknak.


12-es horgolócérnára először is felfűzök 35-40 db kis kifúrt követ. Én ezeket speciel a Rákóczi téri csarnokban vettem tényleg nagyon olcsón, még vagy egy éve, amikor egyszer csak szembe jött velem, de láttam már hobby-boltban is ilyesmit, meg ásványbörzéken. Jáde, malachit és topáz kövek. Kikerestem az internetről az (állítólagos) hatásukat, és kis papíron bele raktam azt is a csomagba. Jó játék volt felolvasni az ajándék mustra közben. Szóval, amikor a gombócon vannak a kövek 1,5-es horgolótűvel elkezdek láncszemsort készíteni, úgy hogy 2-3 cm-ként odahúzok a tűhöz egy kövecskét és úgy készítek egy láncszemet, hogy a kő előtt vezetem a szálat. Ha elfogyott az összes kő, befejezem a láncsort ás a két végén megmaradó szálakat jó erősen összekötöm. Ha nagyon csúszós a fonal, akkor egy pötty ragasztóval biztosítom, hogy szét ne csússzon. Kész is. Természetesen bármilyen hosszúságban készíthető, és lehet használni gyöngyöket is. Nekem a nagyobb méretű kásagyöngy is nagyon bevált. Ilyen egyszerű, és nagyon látványos.


Készült egy ötödik karkötő is. Azt magamnak csináltam a megmaradt (kisebb, vagy kicsit hibás) kövekből, így képletesen magamnál tudhatom mindig a barátnőimet.

Együtt a barátnők:



Jaj, olyan jó volt ez a mostani karácsony! Az igazi is, és az utó-utó-utó karácsonyok boldogságos összejövetelei is.



1 megjegyzés:

  1. Hallo,
    die kleinen Taschen sind wunderschön und man kann soviel hineinstecken.
    Sehr toll geworden.

    Liebe Grüße,
    Simone

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...