2012. december 29.

Boldog és szerencsés új évet!

A magam részéről ehhez, ezzel a pillanatok alatt elkészíthető, szerencsehozó(?)-lóhere-könyvjelzővel (lucky clover) tudok hozzájárulni.


És a mintája:



  • Világosabb zölddel kezdem, a kezdőkör 5 láncszemből (lsz) van egy kúszószemmel (ksz) összekapcsolva.
  • 1. kör: világoszölddel 3 lsz, *1 erp, 1 lsz* 7-szer ismételve ksz összekapcsolva.
  • 2. kör: sötétzölddel  *4 erp (egy ráhajtásos pálca), 1 rp (rövid pálca), 4 erp a láncszem közbe, 1 lsz 1 lsz kimarad* 4-szer. ksz-mel zár a kör. 
  • A szálat úgy vágom el, hogy maradjon kb. 40 cm, tűbe fűzöm.
  • A nyíllal jelölt helyeken beöltögetek középre néhányszor és behúzom a levélkéket, szépen csinosan, és jól elvarrom a szálat, de a tű még mindig marad.
  • A szárhoz annyi láncszemet csinálok, hogy a könyvet bőven átérje. Egy láncszem kimarad, és elindulok visszafelé, minden lsz egy szálába készítek egy ksz-et.
  • A szár fordulóját odaöltögetem a levelekhez és végképp elvarrom a szálat.
  • A szár alsó végére kötök egy bojtot, vagy pom-pont, vagy malacot, vagy egyéb ötletes kis valamit, behúzom a szálvégeket a szárba, és ....
  • ... KÉSZ IS!
Ugye milyen egyszerű? Jó szórakozást hozzá!

A fenti mintát én találtam ki. Az alábbit viszont az interneten találtam, itt, és kedvem lett elkészíteni:


 Ők mind együtt a nagy karácsonyi összeölelkezésben:


Fotómodellem: Nyári Krisztián: Így szerettek ők című gyönyörű könyve volt, amivel nem bírtam kivárni a karácsonyt, hanem megleptem magam vele, amint megjelent, nem kis fejtörést okozva ezzel mami-ajándék kereső lánykámnak.

12 megjegyzés:

  1. Een geluksklavertje, een mooi 2013

    VálaszTörlés
  2. Ezek csak szerencsét hozhatnak!
    BUÉK!

    VálaszTörlés
  3. Gorgeous!! Your clovers are really l♥vely, thank you for the pattern :-)
    Happy New Year to you!! Aaand... have a look, you've been nominated:
    http://natasnest.blogspot.de/2012/12/my-second-blog-award.html

    VálaszTörlés
  4. Szeretnék egy ilyet. Tudom keressek egy horgolótűt.:) Szétszadizom a most olvasott könyvemet is, szegény majd szétszakad, szétnyitva leteszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könyvszadizást nem engedjük! Segítünk a dolgon, de csak személyesen tudom odaadni! ... Kávé? :)

      Törlés
    2. Jóóóó, mikor? :) Nem sürgetem, de....rögtön is jó lesz! :) Még van kb. 350 oldalam, most tartok a 150.-nél.:D

      Törlés
    3. Salalala, várom a pénteket! :)))

      Törlés
  5. helyesek lettek,és remélem szerencsét is hoznak.....én is ezt a Nyári K. könyvet olvasom pont !

    VálaszTörlés
  6. Meghozta nekem is a Jézuska! Nagyon jók lettek a szerencséthozó lóherék! Köszi a leírást! BÚÉK itt is puszi Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen a leírást, de megcsinálod???? :)

      Törlés
  7. Búék Zsuzsi ismét! legyen szerencsénk a tavalyi olyan nem is jellemzem milyen év volt! Még nem csináltam meg, de ami késik! Most éppen a karamell kardigánt fejezem be, tudod a nagyisat! tavaszra elkészül!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...