2012. december 11.

Tegye fel a kezét aki ...

...  szűk két héttel karácsony előtt, -6 fokban, havazásban ablakot cserél!
Én csak két kezemet tettem fel, pedig 5 db ablakról és egy teraszajtóról van szó.

Nincs díszítés, nincs horgolgatás, nincs rajzolás-ragasztás, ajándékgyártás, sütés-főzés. A kreatívitásom abban csúcsosodik ki, hogy lábatlankodom ugrálok a mesteremberek körül, tologatom a bútorokat és egyebeket a lakásban ide-oda, aszerint, hogy hol folyik éppen a munka.

Ilyenkor nagy szerencse, hogy egy éve még nem voltam "blogoló". Így most megmutathatom, hogy milyen hópelyheket horgoltam tavaly, amikor (egy picivel) több időm volt ... és még jobban láttam, mert idén meg sem fordult a fejemben, hogy elkezdjek szöszmötölni a Piroska horgolócérnával és az 1-es horgolótűvel.


Tavaly októberben a foltvarrók nagy éves dzsemboriján találtam rá egy remek kis könyvre: Horgolt csillagok. Rögtön nekiláttam a rajzok, leírások bogarászásához, meg persze a böködéshez. Csak készültek ... készültek a csillagok és hópihék. Ha van az embernek jó szeme a vékonyka cérnához, gyönyörű, finom kis darabok ezek, nem tudnak csúnyák lenni. Keményíteni viszont kötelező őket! Legtöbbjük nem is mutat semmit blokkolás nélkül, olyan mintha pókot horgolgatnék, jónéhányat.

Nahát ... ez az ablak is éppen megy a szemétre ...

Tehát készültek, szaporodtak :) a pihék. Került belőle képes üdvözlő-levelekbe, ajándékokra. Volt mindig a táskámban néhány, így kaptak régi ismerősök akikkel összefutottam itt-ott a városban, kapott a háziorvos, az ügyintéző, a kollégák, a szomszéd néni... És tényleg: adni jó! És persze jó besöpörni a rohanó világ közepén a meglepett elismeréseket. A "Jaj de jó, ezt tényleg nekem csináltad?"-okat, mert persze kapni is jó.

A mandalám is az enyészeté ...

Nem szeretem túlcicomázni a lakást, de az ünnep apró kis jelei finoman megjelennek itt is, ott is. Így kerültek pihék az ablakra, és a reggelizőasztal fölé is, hogy jóhangulatban induljon a nap.


Ui: Az előző bejegyzésem is kicsit panaszkodósra sikerült, pedig csak egy kis kósza torokgyuszi volt, meg talán a mostani is annak látszik. Pedig nem az! Jó lesz, szép lesz, új lesz. Egy élmény lesz ablakot mosni, és talán a szélvihar sem szalad át a lakásunkon. És ha minden úgy működik, ahogy elvárjuk, akkor a most ezerrel önállósodó lánykám megkapja azt a szép szarvasos ablakpárnát, amire régóta ácsingózik. Szóval mindenki boldog ... LESZ!

Ui.: Csak, hogy Roti örüljön:

Kinézek az ablakunkon ... És mit látok?... Az ablakainkat!




13 megjegyzés:

  1. Az biztos, hogy mindenki boldog lesz. Az ablakcsere viszontagságati alig két hónapja éltem át. Az utómunkálatok borzasztóak (voltak legalább is nálunk, mert egy egyenes fal nem volt a lakásban a 2 ablak és 2 terasz ajtó cserénél....)
    A csillagok gyönyörűek. Finom, légies, csodás horgolások.

    VálaszTörlés
  2. Nos mi 3 hete cseréltünk bejárati ajtót és teraszajtót. Meglepően kis felfordulással járt, bár kimondottan hideg volt, és az összes kerti macska (szomszédoké és a kóborok) boldogan aludt a kanapénkon...

    VálaszTörlés
  3. Benn van az összes a helyén! A szobában 13 fok, de már zakatol a kazán. Holnap még jön a csinosítás ... aztán én következem --> azaz nagytakarítás, de azzal már a karácsonyra készülök ... Ugye?

    VálaszTörlés
  4. Your Christmas stars are really pretty.

    VálaszTörlés
  5. Zsu! Az új ablakokról is tehetnél fel képeket! Kíváncsi vagyok milyen lett, gondolom szép! :) Mi a tetőtérben cseréltünk, nagyon jó lett. Nem mozog a függöny, ha fúj a szél.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakásban a hőérzet sokkal jobb lett. Nálunk hosszúkás a lakás és ott imádott végigszaladni egy-egy szélroham. És tök csönd van, az nagyon furi. A látványt még szokni kell, mert fa ablakokat cseréltünk műanyagra, ami mégis más, plusz a lakás még totál csatatér. ... Hogy lesz itt egy hét múlva karácsony?

      Törlés
  6. Igen mindenki műanyagra cserél, ha cserél. Mi is. Könnyebb lemosni. Én imádom. Hogy lesz karácsony? Ne viccelj még van addig több mint 1 heted:) Mondom én aki sehol sincs.:) Azért dobhatnál fel, egy : ilyen volt-ilyen lett verziót, hogy tratatatataaaa:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az "ilyen volt - ilyen lett"-nél egyelőre az "ilyen volt" lenne a látványosabb szerintem. Persze a képen nem látszana a lakásban tomboló szélvihar ...

      Mi azért karácsony és vizsgaidőszak közepén még gyereket is költöztetünk ... (+egy lakás felújítás) :)

      Törlés
  7. Love your snowflakes decoration, really beautiful ♥

    VálaszTörlés
  8. Reggel kinézek az ablakon, és azt látom, hogy a szemközti lakásban cserélik az ablakokat ... Ha-ha-ha! Nyertem egy hetet!

    VálaszTörlés
  9. És Roti örül! :))) Boldog Karácsonyt Nektek! Puszi :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...