2013. augusztus 8.

Kék

Vannak emberek, akik imádják a kék színt. Ezek tipikus, jól megkülönböztethető emberek. Olyanok mint a többiek, tényleg, teljesen normálisak, mégis a kupacból mindig a kéket választják ki. Én is ismerek több ilyet, hogy mást ne mondjak, ilyen volt az én drága anyukám is.


Ürülőben az ajándékos dobozom, ...no meg itt van ez a jó kis minta Annástól, ...nagyon rákaptam, ...meg a szürke fonalamból is pont ennyi maradt még, ...meg ezek a jó kis kékek ......... Szóval nekiálltam.


Már tudom is, hogy ki kapja és mikor.
Nem, nem marad el a meglepetés, merthogy mint írtam többen is vannak a szóba jöhető kékimádók. De, azért szomorkodni se kell, előbb-utóbb mindegyikük megkapja a maga kék-adagját!

Ui: Előzmény itt.
Ui2: Utóhang meg itt.

15 megjegyzés:

  1. Nagyon üdítő most ezt a kékséget nézni!

    VálaszTörlés
  2. Én is a kék imádók közé tartozok :-) Nagyon szépek, jó a minta és a szín is.

    VálaszTörlés
  3. Színe is meg a minta is nagyon jó.Én most próbálgatok alátétet, de nem ilyen jó a minta amit találtam...

    VálaszTörlés
  4. Beautiful!!! My favorite the medium blue! Thanks for sharing!
    Enjoy your day!
    Hugs from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. AtyaÚristen!!!! Ennyi szépség...csak gyönyörködök mennyi minden történt ( készült) amíg nem voltam"!!!! Ilyen kék imádó szakközép időben voltam! Mindent a szememhez választottam! D:))
    Minden jót és ilyen sok szépséget!

    VálaszTörlés
  6. These are so nice, I flipped it on my Flipboard crochet magazine (hope that is fine with you!)

    VálaszTörlés
  7. Love your way of crocheting, pretty nice!!

    Thanks for being a follower of my blog ;)
    Greetings from Spain!

    VálaszTörlés
  8. Super nice coasters, great job!! Thanks for the link :-)

    VálaszTörlés
  9. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, também trago novidades no meu blog para ti contar, confira e depois deixe um comentário para eu poder saber o que achastes,abraços do Brasil
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretnem megkerdezni, hogy milyen fonalból és hányas horgolótűvel készült?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előzményben és az utóhangban is leírtam, lásd az utóiratokban, de akkor szerepeljen itt is: Catania fonalat használtam, és 2,5-ös horgolótűt. Jó munkát, jó matatást! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...