2013. november 25.

Virágos kézmelegítő

Ma reggel kinéztem az ablakon. A mindeddig gyönyörűen virágzó balkon-virágaim megtépázva, a metsző szélben apró hópihék kavarogtak, föl-le-össze-vissza. Nem éppen a romantikus "ó, itt az első hó" érzet kerített hatalmába. Sokkal inkább a "Ma fázni fogok ... és egyáltalán hol van az én téli kabátom..." gondolatok cikáztak az agyamban. Itt a tél. És az nem egy zsúfolt városba való évszak.

Most már tényleg szükség van a kézmelegítőre, amit még októberben horgoltam. Íme, mutatom:




Lerajzoltam a mintát. Én igazából csak a rajzból értek, remélem másnak is egyértelmű:


Maradék fonalak pont jók. Én körbe-körbe horgoltam, de lehet lapban is, aztán összevarrni az oldalát. Az én fonalaimból 16 buborék adott ki egy kört. A hossza tetszés szerinti, az ujjanyilás fölött pedig még három buboréksor kell, tehát hat sor, plusz egy lezáró félpálca sor. A virág sorokat csak úgy gondolom formán, kedvemre szórtam el rajta, direkt nem szimmetrikusan.

Fonal: ez + némi maradék a virágoknak
Horgolótű: 4,5





2 megjegyzés:

  1. szép színek, nagyon illik az óriásboleródhoz. és köszi a mintát, szerintem világos, könnyen követhető.

    VálaszTörlés
  2. Oh those look so warm and I could use those right now. Thanks for sharing- Andrea @scrapality.com

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...