2012. április 9.

Húsvétoló

Minden valamire való kreatív blog közzé tesz egy (2-3-4-5) húsvéti posztot.
Csakhogy én nem horgoltam, nem kötöttem, nem varrtam, mégcsak nem is rajzoltam se nyulat, se csibét, se hímestojást. Nem díszítettem fel a lakást, mégcsak locsolók sem jöttek a házhoz. Pedig van két eladósorban lévő lányunk, de az egyik már nem is él velünk, épp csak beugrott, a másik meg többnyire inkább elment itthonról. Én meg szivesebben hervadozom a vendégjárás helyett.

Ezt a képet Réka lányom tmblr-jéről hoztam

Kicsit zavarban is vagyok én ezzel a húsvéttal. Szeretem én az ünnepeket, de míg a karácsonynak nagyonis, a húsvétnak nálunk valahogy nem alakultak ki a szokásai. Meg van ennek az oka. Ha jobban belegondolok, én néhány ritka kívételtől eltekintve, soha nem is töltöttem otthon ezt az ünnepet. Gyerek koromban, pláne, ha a tavaszi szünettel is összekapcsolódott, rohantunk le végre a Balatonra, vagy fel a Börzsönybe, a szüleim pedig akkor is ezt tették, amikor mi már kirepültünk. Amikor Réka kicsi volt, jópár évig mindíg ilyenkor voltak azok a csodálatos művészettörténeti barangolások ... bárcsak lennének még... Később pedig húsvétkor kezdődött a biciklis túraszezon egy-egy maszív négynapos túrával. Péntek reggel elindultunk, hétfő este hazaértünk. Minek takarítani, sütni, főzni. Gyerek a nagyszülőknél, a legjobb helyen. A végére mindenki tele élménnyel.
Két éve húsvétkor még síeltünk, a tavalyi húsvét pedig a döbbeneté volt, mert elvesztettük azt, akit nagyon szerettünk, senkinek nem volt kedve nyuszilkodni.
Idén viszont valahogy itthon rekedtünk.
Azért is, mert a meteorológusok is jól becsaptak a borzalmas időt jósló jelentéseikkel.
Főztünk persze sonkát (Istenit a Gyulai Kolbász és Sódar Fesztiválról), volt babsali, tojás, sütöttem is kicsit, meglátogattuk Aput, tojt csokit a nyúl, de alapjában véve egy nagyot pihentünk. Az ijesztgetések ellenére én tetemes időt a nem túl nagy teraszunkon töltöttem, keresve egy napos ám szélvédett sarkot, és persze HORGOLTAM.

Remélem mindenkinek úgy telt ez a pár nap, ahogy szerette volna.
Utólag is BOLDOG ÜNNEPEKET!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...