2013. október 17.

Tökölök

... de tényleg!
... a szó minden értelmében.




Fut a lakás, minden dolgommal csúszom, de még horgolás terén is vannak finisben lévő (tök)jó kis dolgaim ... Erre mit csinálok? ... Tököket horgolok. Nem vagyok normális!

Ráadásul egyáltalán nem szeretem az őszi dekorációt, mint olyat. Először is, tavasz és nyár imádó vagyok, szóval nekem nem ünnep az ősz eljövetele. Tudom, hogy szépek a fények, a színek ... avar rugdosás ... meg minden ... de én akkor is csak azt szeretem az őszben, amikor olyan mintha még nyár lenne, egy picit legalább ... szóval a vénasszonyok nyara jöhet ... de csak az!

A másik rémem (meg ne sértődjön senki!) amikor őszi dekor gyanánt mindenféle elhalt növényt behurcolnak a lakásba, hogy ott fakuljanak, porosodjanak tovább. Az ég szerelmére, aki szereti a madárfüttyöt, azért ne hurcolja be az elpusztult madarakat az út széléről! ... Na jó ... ez egy kicsit erős ... lehet, hogy el is vesztettem az összes olvasómat ... Na jó finomítok: pl. a termények jöhetnek ..., mert azok ennek az évszaknak a produktumai, most van aktualitásuk, ez az ő idejük. Gyümölcstál szőlővel, körtével, szilvával, fügével ... a legszebb... Meg azok a gyönyörű gömbkrizantémok ... a gyengéim.

A makkos kitűzőt még tavaly horgoltam, lassan fel kell szerelnem sajnos az átmeneti kabátomra

És hát itt van ez a tök dolog ... Ez a halloween mizéria eléggé elszúrta az ázsióját ... mert hát nem a mi ünnepünk ... A globalizált média mégis tolja bele az arcunkba ... Minden formában, ocsmány giccses kis bigyók képében leginkább. Brrrr...

Viszont a tököt megenni, minden formájában nagyon szeretem. Tökfőzelék ... nyami ... jó kis nyári kaja, a tökös-mákos rétes az őrségi kirándulások hangulata ..., a zsenge cukkini, a patisszon ... és igen, a hűvösödő őszi napokra a sütőtök a sütőtök a sütőtök!

Hogy akkor én most miért horgoltam tököket? Tök komolyan mondom, hogy halvány lila fogalmam sincs róla ...

Hát igen, a méretarányokkal is van némi gond, látszik hogy máshonnan származnak a minták. A csíkos tökhöz amúgy tartozik lapos (sárga) fajta is a könyvben, hasonló technikával, de de annak már tényleg nem álltam neki.

Fonal: Catania
Tű: 3
Makk mintája: itt
Kicsi tök mintája: itt
Rumbatök mintája: itt



10 megjegyzés:

  1. Hát, következetesnek nem vagy mondható ebben a posztban. :) De amúgy egyetértek. Késztetést érzek egy tök megvarrására, de visszatartanak a fentiek. :)
    A tieid utlra extrémek, szóval bejönnek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez az! A tökölés már csak ilyen ... :D

      Ess neki nyugodtan, néha kellenek ezek a közhelyek.
      Jön az interneten a rengeteg info, meg ötlet, és én is sokszor azon kapom magam, hogy olyan dolgokat gyártok lelkesen, ami egyáltalán nem az én stílusom, mert ki kell próbálnom nekem is azt, amit mindenki csinál. Mert nem vagyok elég következetes ...

      Törlés
  2. I love your pumpkins.
    have become really great

    visit us about it

    sunny greetings from
    liebste-schwester.blogspot.de

    VálaszTörlés
  3. Eres una artista, me encantan todos tus trabajos.
    Un abrazo desde Madrid, España.

    VálaszTörlés
  4. Zsuzsi! Megígértem,hogy megmutatom,milyen lett az én csillagom amit a Te rajzod után készítek!Írtam is neked,hogy az oldaladra nem tudom hogyan kell a képet feltenni!Azért kértem az email címed,mert azt tudom,hogy oda hogyan kell.Szeretem betartani a szavam,légyszíves adj egy elérhetőséget!Üdvözlettel:Széligné Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gabi!
      A profilomon keresztül tudsz e-mailt küldeni nekem a legegyszerűbben.
      jeszizsu@gmail.com
      Köszi! Zsuzsi

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...