2016. március 4.

Tapestry crochet

Gobelin horgolás 
Az új szerelem ...




Öt éve, így tavasz táján azt éreztem, hogy horgolni szeretnék, különálló négyzetekből takarót, meg párnát. Semmi előzménye nem volt a dolognak, fogalmam sem volt róla, hogy van-e egyáltalán ilyen. Tényleg! Úgy próbálgattam rákeresni a googlen... és baromira elcsodálkoztam, amikor szembesültem vele, hogy ez létező műfaj, hatalmas "szakirodalommal", rengeteg bloggal, közösséggel. És el is kezdődött az őrület...


No, valami ilyesmi történt most is. Jóga párnát akartam horgolni, szépet, tömöret, mintásat... pont ilyet. Azért a pinterest most már jobban segít, így hamarosan megtudtam, hogy mi is a neve ennek a technikának, és hogyan is kell csinálni. Főként dél-amerikaiak csinálják, főként táskának, hátizsáknak. De, én tele vagyok már ötlettel. Vannak már elfekvő pamutfonalaim, jobban tudom már értelmezni a mintákat... Szóval némi gyűjtő munka után neki is kezdtem... és azóta csak rovom a köröket... és imádom. Nem egy vágtázós technika, meg nem is utazós a 4-5 fonalgombóc folyamatos kezelése miatt... De, jó lesz na.


A párnával kb. félúton járok még csak, meg szükség lesz fonalváltásra is közben, hiszen maradékokból kezdtem el. Igazi próbadarab lesz, azért majd még mutatom.






8 megjegyzés:

  1. Hűű...!!! :) Ez valami csudajó, már most nagyon-nagyon tetszik! :)
    Én egy hátizsákot képzeltem el vele, de még nem próbáltam ki. Készen is megnézhetjük? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha egyszer elkészül, természetesen. :-)
      Igen, ezt alapból hátizsáknak szokták.

      Törlés
  2. Fantasztikus!!!Már én is nézegettem ezt a technikát, de még nincs türelmem hozzá úgy érzem.Szuper színeket választottál.

    VálaszTörlés
  3. MAGNIFIQUE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bon week-end !
    Anna

    VálaszTörlés
  4. Nagyon profi lett. És igen, tényleg adja magát, hogy jógapárna legyen ilyen technikával. Most adtál egy ötletet, köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Hű, ez lenyűgöző már így, félkészen is! Nagyon szép színeket válogattál.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...