2012. május 4.

Irma névnap van! Hurrá!

Mondjuk csak egyetlen Irmát ismerek ... de őt nagyon kedvelem.
Mondjuk ráadásul nem is hús-vér nő az istenadta ... még csak nem is ember ...
... de pont ezért ünneplem őt (csak) ezen a blogon.
Van róla képem is ... ő az:


No, jó, igen, ő az IKEA legolcsóbb, legkisebb, legpraktikusabb párnácskája. Nincs 200,-Ft, a karácsonyi roham kivételével, hosszú évek óta szinte mindíg kapható, igazi örök darab. És nekünk kreatívoknak az örök JollyJoker. Rengeteg ajándékot, díszpárnát készítettem már belőle, mindenféle technika felhasználásával. Rövidke blog-életem során is már bemutattam a karácsonyi párnákat, amit a barátnőim kaptak, de lesz nekem is, és a múlt hétvégén készített kis szösszenetem.

Szóval IRMÁT szeretjük, éljen soká, HURRÁ-HURRÁ!

Utóirat: IKEA jössz nekem egyel, hogy ilyen jófej vagyok, és reklámozlak agyba-főbe ... pedig olyan sokszor kiszúrtál már velem!

Utóutóirat: Ha jár erre egyáltalán valaki, és be tudná linkelni saját IRMA-párnás kreációját, az szerintem jópofa lenne. Én mindenesetre megköszönném!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...