2012. május 9.

Ő HORgászik, én HORgolok

Egyszerűen nem tudok elszakadni a május 1-i hosszú-hétvégétől, na. Nem panaszkodhatunk idén, és a március 15-i hétvége is fantasztikus volt (Gyulán) ... de ez ... ez maga a béke, nyugalom, pihenés, feltöltődés.

"Nekem a Balaton a riviéra!", mit tagadjam, mégis ilyenkor szeretem a legjobban. Nyári meleg - tavaszi népsűrűség. Pénteken egyes-egyedül voltam az 56 lakásos házban, heverésztem a napsütésben, takarítgattam, főzögettem, horgolgattam.
Szombatra aztán felpörgött a fűnyíró-turizmus, és az estére is kitartó melegnek köszönhetően, mivel a házak még hidegek voltak, mindenki elérkezettnek látta arra az időt, hogy leégesse a tavalyi zsírt a kertisütőkről. Húúúú, milyen illatban úszott Balatonszárszó .....

Most ugyan kevesen voltak, de ha igazán pihenni akarunk, van a mi pihenőhelyünknek egy méginkább nyugihelye. Ez a nagycsepelyi horgásztó. A somogyi dombok között, egy zsákfalut elhagyva, 2-3 km-re mindentől, nyújtózkodik el ez a 2,5 hektáros tavacska - maga a paradicsom ...
Egész télen arra vágytunk, hogy újra láthassuk ahogy "lustán fordul a ponty". Fordult is!



Az Ő zsákmánya:

A sniccer a mosogatóban nem kakukktojás, balatoni eszközhiányunk kreatív megoldásokra sarkall minket

Az én produktumom:


 

És aztán végül a fárasztó nap után: Én HORgolok, Ő HORkol



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...