2012. június 19.

Segííítsééég! Elveszett ...

... először az összes beállított betűtípusom, és nem is tudtam visszaállítani. Aztán pont amikor szerkesztgettem, egyszer csak szétesett az egész blogger felületem, és kiírta ezt:


"A Blogger már nem támogatja a böngésződ használatát. A szolgáltatás egyes részei nem fognak működni, és problémákat tapasztalhatsz.
Ha problémákba ütközöl, próbáld ki a Google Chrome böngészőt. | Elvetés"

Google-google miért büntetsz azért, mert én az Exploret használom??? Írtam már, hogy én nem tartozom a "z"-generációhoz, mert öreg vagyok mint az országút. Én ehhez nem értek! Kezdődik ott, hogy nem is látom rendesen, mert vaksi vagyok (az előbb már említett okokból), ezért én az explorert eleve 125%-os képmérettel használtam. De itt azt be sem tudom állítani! Hol vannak a kedvenceim, hol van a menüsorom?

Idefigyelj Google, én a horgoláshoz értek, te az internethez. Hagyjuk már békén egymást!!!



3 megjegyzés:

  1. Hát igen...veszélyes dolog ám megbolygatni a blogger nyugalmát! :)) De ez is csak olyan, mint a horgolás, gyakorlat (s rengeteg kísérletezés)teszi a mestert! S az Explorer bár nem támogat, de betölti az oldalakat gond nélkül, míg a Chrome sokszor vacakol ám!

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom:((
    Segíteni sajnos nem tudok,....mert én is öreg vagyok már. Mindent a saját káromon tanultam meg.
    Viszont én szeretem Chromot, sőt a bloggert is:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...