2013. május 29.

A hátam közepére ...

... kívánom. Hát persze!

Előző bejegyzésemben már említettem, hogy meg van az én boleróm fonala is már ... meg azt is, hogy lehet kalandozni a kezdésnél ... a háta közepén.

Persze, hogy nem bírtam magammal ... Lenne még mit befejeznem, de tegnap este muszáj volt kipróbálnom a tervemet ... sőt még ki is blokkoltam, hogy jobban látsszon ...

Íme, itt tartok, ez lesz a hátam közepe:


És itt a minta:


Jó szívvel ajánlom ezt a könyvet! Rengeteg (200) blokk-motívum van benne, érthető leírással (pedig én a rajzot jobban szeretem). Én ezzel kezdtem az újrahorgolást két éve.

Fonal: ez
Tű: 4,5

Szóval ... még mindig nincs mentség!

Ui: 2013.07.15. KÉSZ! Itt megnézheted, hogy milyen lett.





11 megjegyzés:

  1. Très, très, très joli !
    Bonne journée !
    Anna

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szép! Nekem itthon sajnos nincsennek könyveim, de hála a Pinterestnek vannak gyűjtött kincseim... Sok szèpséget készítettél!!! Talán én is eljutok odáig...
    Szép napot! Jaj és jó vacakolást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Igen, az internet kifogyhatatlan kincsestár, azt hiszem ez a könyv is letölthető pdf-ben.

      Csak hát a könyv lapozgatás .... arról nem tudok lemondani ... :)

      Törlés
    2. Hát persze...más érzés is kézbe venni!!! De mennyi pénz lenne mindet megvenni"...D:))
      Nagyon kíváncsi lettem erre a gyönyörűségre! Hátam közepére kívánnák ilyet!
      Szió és jó hetet!

      Törlés
  3. Brutál szép ez a fonal! Nem semmi darab lesz!!!

    VálaszTörlés
  4. Nekem KELL egy ilyen bolero!:) Megvan ez a könyv, nagyon jó ötletet adtál, köszönet érte! Még a végén beleszerelmesedem a horgolásba...

    VálaszTörlés
  5. So beautiful! The colors are so soft.

    VálaszTörlés
  6. Wow this is going to be stunning once finished!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...