2013. március 30.

Alakul!


Növekszik szépen ... kell is neki, mert már csak egy hetem van ... jövő vasárnap debütál!
Mielőtt elkezdtem volna az ujját és az oldalát összehorgolni, gyorsan blokkoltam egyet, kihasználva, hogy még szépen kifektethető:


A blokkolás mindig olyan szép átláthatóvá teszi a munkát, helyükre találnak a szemek, kirajzolódik a minta. Alakul a csipke:


Igen, most már látszik, boleró lesz belőle. Reményeim szerint bő egy hét múlva már készen mutathatom, szegéllyel, mintával, fonallal, próbababával (Rékával).

A blokkolódás alatt készült más is, hogy addig se tétlenkedjem:


No, ő vajon mi lesz?

Ui: Az elkészült cuccot és a mintát megnézheted itt.



8 megjegyzés:

  1. Ez már így is gyönyörű! Várom a végeredményt! Akárkié is lesz biztos elájul tőle... :) :)

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép lesz benne Réka! Nagyon, nagyon tetszik! Csúcs vagy Zsuzsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is csodaszép lesz Réka, és remélem a boleró sem ront majd a képen. :D Egy elfogulatlan anya hozzászólását olvashatták ... :D

      Törlés
  3. Deine Häkelarbeiten sind wunderschön!

    Liebe Grüße aus Bayern
    Gabriele

    VálaszTörlés
  4. Tényleg szép lesz a boleró!Elkérhetném a mintát,de ha lehet leírví úgy,hogy első sor,második sor és igy összesen a többi!Meg magyarázom!Én egy öreg néni/71/ vagyok aki valaha nagyon sokat kézimunkázott,mert minket még anno meg tanítottak a szüleink!Hála Istennek,de az öreg néni feledékeny és már csík leírva tud mintát kötni,horgolni,a rajzon nem megyek el!Le irom az email címem,mert nekem nincs blogom így mint névtelent jelölöm be. furchtgabriella@t-online.hu Előre is köszönöm! Széligné Gabi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...