2016. február 8.

Granny-párnácska

minden horgolósnál alapdarab.



Nyilván... mert minden horgolósnak van millió kis fonalmaradéka. Ez pedig a fonalmaradékok eltüntetésének egyik legjobb módja.
Szóval semmi újdonság, semmi nagy ötlet, egyszerűen csak megmutatom, hogy én is megcsináltam, jól szórakoztam vele, rengeteget molyoltam a fonalvégek elvarrásával, de a kanapénk állandó használatú darabja lett, ezért imádom. :)

Decemberi TV nézős, bekucorodós estéken gyűlnek a pici négyzetek:


Aztán készül a hátlap, már nem annyira aprólékos munkával:


Végül az összehorgolás, és a bogyós bordűr:


És a fun club:


Itt pedig már egy másik projekt elkészültekor figyel be, de erről majd máskor...







4 megjegyzés:

  1. Tetszik. Nálam is készülőben van egy hasonló darab, de valahogy nem sietek a befejezésével, mert már most félek a sok fonalvégtől ... azért valamikor csak elvarrom őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rövid gobelin-tű, jófajta tűbefűző, kisolló, nagy lélegzet és uccuneki... Nálam ez a recept. :-)

      Törlés
  2. Jolis coussins !!!!! Je vois que tout le monde est à l'aise ;)
    Bonne semaine !
    Anna

    VálaszTörlés
  3. Ráadásul én bontott fonalból csináltam takarót...ott mennyi fonal vég van, volt...
    De te nagyon ügyi vagy...és jó hogy itt vagy>... szép eső mentes hetet!reggel óta esik ...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...