2016. február 3.

Krokodil

Jó, persze, lábszár melegítő(cske).

A mintája krokodil. Olyan régóta szemeztem már ezzel a mintával. Most pont volt két gombóc fonalam szabadon, meg némi szabadidőm Szilveszter táján. Sejtettem, hogy fonalfaló a minta, de gondoltam csinálom amíg tart a gombóc, aztán jöhet a párja. Csak elég lesz nekem egy lábszármelegítőre...
Hát ennyire futotta:


Nem, nem az én lábam ilyen vékony... és nem én vagyok huszonéves... és nem nekem van hozzá illő pulóverem. Igen, egy hordás után odaajándékoztam vágyakozón pillogó lánykámnak. Cserébe kaptam róla szép képeket. Szerintem jó üzletet csináltam... Biztos! Látom Szója kutya tekintetéből is.


Én nagyjából ezt a mintát használtam:

Forrás

De ez a videó is igazán érthetően megmutatja a technikát:





Ugye Szója kutya te is így gondolod?  :)




3 megjegyzés:

  1. This is really gorgeous! Amazing stitch! Thanks for sharing great tutorial!
    Enjoy your day!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez pont igy jó ahogy van. Szép lett.

    VálaszTörlés
  3. These look amazing and so happy to have you on craft schooling Sunday! I think I'm going to share your cowl from last week at this party as it came in too late for me to feature. happy crocheting!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...